Arkadaşlar çok kötü hissediyorum kendimi. Yalnız olmadığımı hissettirin lütfen.
Çok güzel uyuyordu bu aya kadar 7 ay 4 günlük
Güzel uyuyordu dediğim gündüz hep yarım saat ama geceleri 2 defa uyanırdı emer uyurdu
Ne oldu bilmiyorum
Sürekli
Uyanan uyandığı gibi asla uykuya dönemeyen saatlerce uyanık kalan ve en kötüsü de meme ağzında dursun hiç çıkmasın isteyen bir bebe geldi
Neden oldu böyle bir anda
Geçecek mi
Bir Umut verin ne olur
Zaten gündüz yarım saat uyuyor uyursa
Dinlenme filan yok
İşleri de yapamıyorum
Moralim çok bozuk
Nasıl geçer ki böyle günler 🥺