elayf04 Merhaba anneler ek gıdaya illa 6.ayda mı başlanılması gerekiyor yani 4cü 5ci ayda tadımlara yavaş yavaş başlasak olmaz mı aranızda böyle yapan varmı yoksa hepiniz 6.ayı mı beklediniz merak ediyorum
mavisss718 Ben 5. Ayda başladım kuzenim 4. Ayda başladı. Hafif çay kaşığıyla 3 gün kuralıyla taddırabilirsiniz
dayes elayf04 doktor yönlendirmesiyle 5. Ayda başladık zaten tadımlar bitine kadar 6 aylık oluyor. 3 gün kuralıyla tadım yaparak ilerledik
GezginPaNDa elayf04 5 ayda alerji tadımı yaptırdı doktor 3 gün kuralı ile . Doyumluk değil tadımlık. 6 ayda normale gectik