Dün kontrole gittik bebeğim 25 günlük, haftaya da 1.ay kontrolü için tekrar gideceğiz. Normalde doktor bakardı ama dün asistanı ilgilendi ve haftaya göz muayenesi için de sıra almamı söyledi. Ben göz muayenesini daha sonraki aylarda zannediyordum asistan hayır 1.ayda annesi dedi kafam karıştı siz ne zaman yaptırdınız ?