kubrayaman ortası olmalı çok titizlik güçsüz bağışıklık demek .
Komşum manyak derece de titizdi çocuk hastaneden beri gelmiyordu . Doktor fabusta mı yetiştirdin bağışıklık 0 at toprağa çimene oynasın bu çocuk . Kullandığı ilaçlardan daha az zarar verir dedi . O oldu çocuk sokakta büyüdü ve çok nadir hasta olfu diyebilirim .
Ben de çocuklarıma aşırı titizlenmem rahatça kirlenebilirler . Ama el yıkama banyo temiz kıyafete dikkat ederim .