Önce alt iki, sonra alttan 3. Çıkıyor derken bi baktım üst orta ve ortanın sağındaki de çıkmaya başlamış. Aynı anda 3 diş çıkarıyor şuan. 8 ay 9 günlük kendisi. İçimden geçti valla geceleri bağırıp emmeye çalışıyor muhtemelen çok ağrısı var. Ama biz doğduğundan beri beraber yattığımız için memeyi verip uyumaya devam edebiliyoruz ikimiz de. Emzir yatır yapıyorsanız Allah kolaylık versin. İstahlari çok olmuyor evet ama sıvı alımına falan dikkat edin yine.