eslemmmmmm Bende de çıkmıştı benzer şikayetler ile gittim ama hemen şeker hapına başlamaya gerek yok demişti bana ki yüksekti gerçekten önce bir diyet ve spor yap 2 ay sonra görüşelim ona göre endokrin ile görüşürüp ilaç düşünürüz demişti.
2 ay diyetisyen eşliğinde beslendim, pilatese başladım her gün en az yarım saat en fazla 1,5 saat yürüdüm kar, yağmur demeden çook şükür düştü insülin direncim tamamen kiloya bağlı.