bebeklihomee Doğum yapalı bir ay oldu göbeğimde kaşığıma doğru bir acı var sağ tarafta tam çatlaklarımın olduğu yerde sezeryan yerimin baya üstü aslında ama çatlak acısı mı anlayamadım sizin çatlaklarınız acıyor muydu
bebeklihomee sendrom58 dikişim baya aşağıda kalıyor ama tabi içersini bilemiyorum. Sanki çatlaklarım acıyor doktorum krem sürmeye devam et çatlamaya devam edebilirsin demişti ama ben tabi o halde onu düşünemedim
bebeklihomee sendrom58 dikişim baya aşağıda kalıyor ama tabi içersini bilemiyorum. Sanki çatlaklarım acıyor doktorum krem sürmeye devam et çatlamaya devam edebilirsin demişti ama ben tabi o halde onu düşünemedim