bebeklihomee Doğum yapalı bir ay oldu göbeğimde kaşığıma doğru bir acı var sağ tarafta tam çatlaklarımın olduğu yerde sezeryan yerimin baya üstü aslında ama çatlak acısı mı anlayamadım sizin çatlaklarınız acıyor muydu