sendrom58 mihrabalim evet gittik şükür kalple alakalı bir sorunumuz yokmuş. Sogukdan sıcaga geçerken böyle oluyormus. Eger 1 yaşından sonrada devam ederse başka bölüme götürmem gerektigini söyledi. Kansızlıkta varmıs :)
mihrabalim sendrom58 geçmiş olsun çok sevindim kalple ilgili olmamasına rabbim şifa versin inşallah ☺️
mervepoyrazz Fotoğrafı görünce bi korktum benim kızımda 3,5 aylık ayağında aynı bu şekilde bi morarma var siz ne yaptınız götürdünüz mü ne dediler çok geçmiş olsun