haticealkn Kardeşimin bebeği 3 buçuk aylık şuan kontrolde bıngıldak kapanmış demiş doktor ve geçen ayla bu ayki ölçüm aynı çıkmış büyüme devam etmemiş 41 cm şuan başka bı doktora yönlendirmiş aynı şeyleri yaşayan var mı lütfen cevap verirseniz sevinirim
sezeryandogum haticealkn önce sakin ol. Hangi şehirde yaşıyorsun senin gibi çok kişi var. Korkma. Bizede bazı şeyler söylendi psikolojim bozuldu.resmen bir günde 10 drla görüştüm telefon vs. Instagramdan çok dra yazdım. Her çocukta farklı oluyormuş baş çevresi takibi yapılıyor dedi.
haticealkn sezeryandogum Konya’da yaşıyoruz benim değil kardeşimin bebeği ama korktuk kötü bişey diye 2 hafta sonrasına bununla ilgili bı doktordan randevu aldılar bakılacak d vitamini kullanmadi
gamze28y Benim oğlumun da erken kapandı ama bas çevresini kontrol ettıler her ay büyüme olduğu sürece sıkıntı olmuyor diyolar ama büyüme olmadıysa bilmiyorum başka doktor da gorsun bence
haticealkn gamze28y evet doktor 0.5 cm bile büyüse yeterli demiş takip edilcek demiş ama en kötüsünü konuşmuş doktor o yüzden canımız sıkıldı biraz
beybitolat haticealkn d vitamini neden kullanmadı ki? Doğumdan itibaren kullanılması gerekiyo bebeğe. Zaten bıngıldak için yani o