Elvinemine sagsalim kucagina alırsın insallah. Benim 4,5 yaşında kızım var tekrar hamile olduğumu öğrendim gittiğimde boş gebelik olduğunu öğrendim 10 haftaya kadar beklettiler Bi umut bir sürü doktora özele gittim belki biri yanılır biri bisey görür diye umut ettim vazgeçmedim ama olmadı almak zorunda kaldılar. Benim de 4 doktorun yorumuyla içimde keseye Ait parça kalmadığına eminim. Pıhtı var işte onunda atılması lazimmis o da ağrı yapıyor dediğim gibi bu günler hemencecik geçsin istiyorum psikolojikmen hepimiz yorulduk. Kızımda eşimde gözlerimin içine bakıyor yine ağrım olucak da soluğu hastanede alicaz diye. Çok teşekkür ederim cevapların için sagol ❤️