cebruc Merhaba arkadaşlar. 44 gün oldu doğum yapalı sezeryan ile doğum yaptım. Kanamam gecen hafta azalmıstı hatta hic denecek kadardı. Dün yoğun bir kanama ile güne basladım. Bu durumu yasayan var mı normal mi ? Adet kanaması gibi kanama