15 aylıkken geceleri yanına uzanıp ninni açarak uyutmaya başladım, gündüz hala ayakta sallıyorum çünkü babası ve bakıcı da ben yokken ayakta sallıyorlar, gece benim için daha önemliydi. Kendi kendine uyuyo ama uyanınca geri uykuya döndürmek zor oluyor. Bence siz de düzen olusturmus olabilirsiniz yani hepsi düzelir mi bilmiyorum ben de gece boyu deliksiz uyur diyordum ama olmadı uyanıyor tine