Ya kızlar Allah peygamber aşkı için çocuğu hiç oynamayan dibinden ayrılmayan hayatı burnundan getiren var mı? 3 yaşına gelecek hala oynamıyor. Ben oyun kuruyorum hadi sen oyna diyorum tam gidecem bir işimi yapicam tak dibim bitiyor . Parka gidiyoruz milletin çocuğu ölür park diye kimi kayar kimi sallanıyor tövbe billah bir kere kayıp sallanmiyor . Artık sabır cekmekten bir hal oldum . Resmen tehdit ediyorum yanıma gelme az oyna diye. Sinir krizi geçirip ağlıyorum artık o kadar yorucu ki