ozgmom benim kızım 37 Günlük, kızımın yüzünde önce kızarıklık oldu sonra sarı sarı Pul pul kabuklar oluştu. Dün doktora götürdüm egzama ile alerjik karışımı olmuş biraz da iltihaplanma oluşmuş. Krem ve antibiyotikli şurup verdi. Bizden alerji testi istedi kan verdik, sonuçları bekliyorum. Sizin de aslında yapılabilir neden sonra istemiş acaba?