ozcan39 Merhabalar, adetime 6 gün kala 2 adet erken gebelik testi yaptım, ikisinde de silik çizgi çıktı. Bunun üzerine gidip kan verdim ve sonuç 1.20 yani negatif. Şimdi ne yapmam gerekiyor?
Elfgrn ozcan39 Şuanda negatif gebelik olsa kanda çıkardı. İlk kana sonra idrara yansıyor gebelik. Bekleyin daha var adetinize en doğru sonucu gecikme yaşadığınızda alırsınız.