tultanhanim Yorum yazmak istiyorum ama klavye çıkmıyor 🤷♀️ Kopyala yapıştır yapıyorum. Bu şekilde de zaten dakika başı reklam Çıkıyor yarım saat sürüyor 🤦♀️