minnosvetontis Bozmayın moralinizi öncelikle. Her yerde yazıyorum çünkü çok faydasını gördüm, ben de deneyenlerden duyup yapmıştım. “Birkaç kuru incir kesip kaynat, ılık suyunu iç meyveleri ye. Bir avuç kuru dut bir iki bardak su ile kaynatıp ılık suyunu iç meyveleri ye.” Sırayla hergün yaparsanız birkaç gün de sütünüzün aşırı arttığını görecekseniz:)