Kızlar kızım üç aylık nesneleri bilinçli kavrayıp tutamıyor ilk kızım üçüncü ayında çok net bütün nesneleri yakalayıp tutuyordu. Ama bu kızın da öyle bir şey kesinlikle yok acaba bir gerilik söz konusu mu sizde durumlar nasıl bu arada göz kontağı ve agulama basın dik tutma konusunda hiçbir sıkıntı yok doğduğu günden beri hani