Kızlar bebeğim dört aylık olmak üzere bir haftadır ağzıında çok fazla salya var önlük takıyorum günde üç tane önlük değiştiriyoruz. Bir de eli sürekli ağzında damaklarını kaşıyor sanırım huzursuzluk da var uykuları da yarım saat Ama dört ay diş için çok erken değil mi Bilgisi olan yazabilir mi