Merhaba anneler
15 aylık kızım
Geçen ay hasta oldu öksürük ve brınu akıntısı vardı doktora götürdüm ilaçlar verdi , bi hafta geçmese tekrar getirin dedi ve takrar gittik geçmedi çünkü başka ilaçlar verdi sonra iyileşti.
Sonra ben ve babası hasta olduk o da tekrar hastalandı yeniden doktora götürdüm ilaçlar verdi bi hafta kullanın dedi çok şükür geçti.
15 gün sonra tekrar hastalandı öksürük burunu akıntısı . Niye böyle oluyor anlamadım acaba alerji mi bu yoksa ne. Kalabalık yerlerde gitmiyoruz, bize gelen de giden yok , soğuk havalarda da bırakmıyorum çocuğu
Böyle bi şey yaşayan var mı