Kızlar merhaba, geçen gün kendime beyaz bir tişört aldım. Evde diğer beyaz çamaşırlarla beraber yıkarken fark ettim normal beyaz atletimin, beyaz çoraplarımın falan rengi solmuş baya, yeni aldığım tişört bembeyaz capcanlı duruyor onların yanında. Moralim bozuldu ben mi yanlış yıkıyorum yoksa sizde de durumlar benzer mi? Zamanla renginin solması normal mi yoksa bende mi sorun var? Bazen gri olan çamaşırları ya da rengi böyle kirli beyaz, beyaza yakın açık tonları da beyaz çamaşırlarla birlikte yıkıyorum, hata mı ediyorum acaba?