Koruma yöntem olarak ne kullanıyorsunuz? Spiral ise hangisi, ilaç ise hangisi? Preservatif veya başka bir yöntem için sormuyorum, ben bunlar arasında kaldım? Ben yazz ilaç kullanıyorum ama yan etki olarak çok isteksizlik ve çok kuru ve beni bunlar rahatsiz ediyor başka ilaca geçsem basıl olur veya spiral taktirsam kararsız kaldım