Orenda_ Pembe kalbi olmayan bacılarım🥲Ben 9 bindeyim🫂Sizin kaç yorumunuz var 🥲😉 kıskanıyorum olanları 😁😂 onlar biliyo kendilerini😁
Pirasalipuding denizalismom aa sizde mi yorum doldurmak zorundasınız 🤔ama zaten mor şimşeğiniz var o daha havalı bence 😄 e alınca nasıl olacak hem kalp hem şimşekmi olacak kafamda deli sorular 😄
NariNariKiminYari Orenda_ kaç yıldır buradayım 7.190 yorumum varmış. Pembe kalpli olunca ayrıcalık vs var mı acaba pembe kalpli olunca ne oluyor
Orenda_ NariNariKiminYari Master Mom oluyorsun yani hem ustalık ödülü gibi hemde tanınmış oluyorsun 🤭ve hatta seni engelleyemiyor diğer anneler😂
Elfgrn binnur37 ismine tıkla profiline gideceksin üst ortada gönderiler var Oraya tıkladığında yorum Sayın açtığın post sayısı gözüküyor
Elfgrn Orenda_ Ben kalanı vereyim 😁😁 benden tamamlayın. Momda 10 bin odds olsa 1000 eksiğin kalmıştı. Burda daha 6bin var. İsteyen herkes alır inşallah pembiş kalbi en kısa zamanda
NariNariKiminYari Elfgrn ay sizi görmüşken sorayım biriyle özel tartışma başlattığımız zaman mod arkadaşlar görüyor mu yazıştıklarımızı
Orenda_ Elfgrn Mom kullanmıyorum ben ikisini bir idare edemezdim😁buraya zor yetişiyorum.İnşallah ustalık belgemi almam yakın sayılır 😬
momas Orenda_ momda mastermomum ama burada daha 11500 yorum yapmam lazım😂😂 yani tahminimce seneye bu zamanlar olurum 1 yıl sürer diğerinde 1 yılda oldum çünkü😂😂