Artık dayanamıyorum elelam için susuyorum ben böyle aksi ters bi adam görmedim kendimi parçalıyorum ama faydası yok çocukla yarım saat bile ilgilenmiyor ben bıktım hep kendi dedikleri olsun istiyor bir yere gidelim yemeğe diyorum çocukla gidilmez ya da sen git ben gitmicem diyor suratı asıp oturuyor her gün evde oturmamı istiyor ben çalışıyorum öğretmenim seninki iş mi azcık çalışıyorsun deyip beni sinir ediyor kendisi memur televizyonda onun istediği kanal olacak olmazsa surat asar istediği sevdiği yemek olacak olmassa yemez ay bana bi akıl verin arkadaşlar çaldıracak gibi oluyorum bazen