Arkadaşlar, benim bebeğim emerken uyku aşamasında titreme vardı, birde dönmüyordu o zaman, ben özel nöroloji doktoruna götürdüm. Orada bebeğime şurup içirmeye çalıştık uyuması için ki bebeğim şurup içmiyor aşırı strese giriyor. Asistanlar ve biz şurup içiremedik, ben emzirirken uyku aşamasına getirip eeg çektirdik, eeg de beynin sol tarafından dalgalanma çıktı. bunlar Şubat ayının sonunda oldu, bebeğimin B12 değeri de alt sınırdaydı, biz Mart ayının başında B12 takviye kullanmaya başladık, bebeğim en son 15 Mart’ta titreme oldu , ondan sonra 2 ay geçti titreme yok çok şükür, ilk titreme 24 Kasım’da başladı 15 Mart’ta kadar ⅞ kere titreme oldu sanırım, nöroloji doktoru mr dan sonra konuşalım dedi ama bebeğim grip oldu sürekli henüz mr çektiremedik. Bebeğim nöroloji doktoruna gittikten ½ gün sonra dönmeye başladı, şu an 10.5 aylık emekliyor, dönüyor, kaba ve ince motorda sıkıntısı yok. Mr anestezili olacak ben de eşime diyorum ki mr çektirmeder birde fakülteye götürelim, o anki şurup stresi bile eeg nin dalgalı olmasını etkiler miş, saçının kirli olması vs. fakültede de eeg sonucuna gire hareket edelim diyorum. Sizin eeg dalgalı ancak epilepsi olmadığı durumlarına denk geldiniz mi? Fakülteye de götürmek mantıklı mı?