Kızlar çok yoruldum 3 gündür uyumuyorum resmen çocuk 5defa kustu hemen doktora götürdüm boğaz enfeksiyonu olmuş acaba neden oldu bilmiyorum doktor augmentin 200 calpol pedifen verdi onu kullanıyorum ama çok halsiz benim gibi yaşayan varmı kendimi çok çaresiz hissediyorum rabbim şifasını versin bütün bebeklerin bebekler hasta olmasın 😞