Gizemgd Benim sütüm de su gibiydi ilk zamanlar hep sağıp bakardım.Emzirme danışmanları göğüslerin ilk 3 ay sonunda terbiye olduğunu, bebeğin ihtiyacına göre süt üretildiğini söylüyor.Ben de aynı süreçten geçtim.Bebeğim sarılık oldu vs.Şimdi kaç cc sütüm çıkıyor bilmiyorum.Hiç bakmıyorum bile,akışına bıraktım.Gönül isterdi ki hiç mama yemesin ama yapacak bir şey yok.Devamlı emzirmekten vazgeçmeyin.