Kızlar kızım 2 yaşında hep karanlıkta uyutum yatağa gectiğimiz gibi ışıkları kapatrdım fakat 3 gündür ışığı kapattığım gibi deliye dönüyor kriz geçiriyor ışığı ac öyle uyucam diye sendromdan kaynaklımı anlayamadım ya da birşeyden mi korkmuş anlam veremiyorum alışmasınıda istemiyorum nasıl bir yol izlemeliyim