Rabiiul 50 derece minimumda sorun olmuyor kaliteli bir markaysa. Sesli ışıklıları da söylediğim gibi resteril diye bir bebek antiseptiği var onu sıkıp ıslak mendille siliyorum. Bu arada bebek ıslak mendillerinin içinde alkol olmadığı için mikrop temizleme özelliği yok ona güvenmesin hiç kimse, ıslak mendille sildim diye.