Herkese Merhaba. Bebegim 3 Ay 10 günlük. Uykusu ile sürekli problem yaşıyoruz. Gündüzleri asla dalarak uyumuyor. 15 20 dk sadece şekerleme yapıyor. Oda 3 4 sefer.
Bu seferde mızmız oluyor. Ne uykuya geçebiliyor ne uykuya dalabiliyor. Önerileriniz var mı?