denizalismom Günaydın hanımlar 🙋🏻♀️ oğlumu dışarı çıkardığımda eline bişeyler vermek istiyorum. Hem yesin hemde oyalansın diye . Bildiğiniz pratik güzel tarifler var mı? Varsa paylaşırsanız çok sevinirim 🫶🏻🌸
Emine-ozkya denizalismom merhaba ben yazdan meyve kurutuyorum kayısı,erik onları kızım çok seviyor. Kuru üzüm,kuruyemiş veriyorum. Ya da havuç salatalıkları uzun uzun doğrayıp veriyorum çok seviyor öyle yemeyi
gizememre denizalismom günaydın tahinli kraker var @Rabiiul arkadaşımız yapmıştı tarifini kendi yazarsa daha güzel olur 💖
[silindi] denizalismom benim kendimize yaptığım kurabiye tarifi var içeriği çok sade olduğu için bence çocuklara da verilebilir; Tereyağı ve sıvıyağ Yumurta Biraz sirke Kabartma tozu Tuz ve un -çocuklara tam buğday unuyla yapılırsa da güzel olur- Üzerini de pekmeze ve kavrulmuş susama batırıp tepsiye diziyorum. Ben yuvarlak yapıyorum ama çocuklara çubuk gibi yapılır çok da hoş olur 👍🏼
denizalismom Emine-ozkya teşekkürler ☺️ havuç salatalık bende veriyorum da böyle bisküvi tarzı şeyler yapmak istiyorum. Meyveleri denicem ama teşekkürler 🥰🌸
gizememre denizalismom ben de deneyeceğim hafta sonu atıştırmalık gereksiz şeyler vermektense kendi yaptığımız sağlıklı şeylerden yesinler 💖
Rabiiul denizalismom ben bebek tarhanası kullandım ama eğer normal veriyorsanız oda olur tek fark baharatlı olması sanırım