ummukerem evet elbette gitmek gerek. Çocuk doktoru haricinde 2. ayda kalça ultrasonu var. 3. ayda göz muayenesi var v.s. hep doktoru yönlendiriyor bunlara. Boy, kilo baş çevresi takibi çok çok önemli. İlk 6 ay her ay gittik, 6. aydan sonra doktoru 9. Ay getirebilirsiniz dediği için 7-8 aylarda görmedim, ölçümlerini sağlık ocağında yaptırdık. Haklısınız muayene ücretleri konusunda, maddi oparak zorlayacaksa devlette bir doktor edinin ama mutlaka rutin kontrollerini yaptırın