hepsigececeksabret tabii çocuk bazında değerlendirmek daha doğru olacaktır ama dönem olarak zaten zorunlu dönemde yani anca raporla falan erteleme durumu olabilir onu da eğer çocuğun buna ihtiyacı yoksa doğru bulmuyorum açıkçası. Bir de sınıfın çoğu 7 yaşında gibi düşünülüyor ama çoğunluk öyle olmuyor. 6 civarı oluyor eşim sınıf öğretmeni oradan da hakimim. 7 ve 5 küsür başlayanlar aslında negatif grup bana göre çünkü erken ve geç olmuş oluyor. Artısı da eksisi da olan bir durum geç başlamak. Yaşıtlarından büyük kaldığı zaman da ergenlik döneminde sorun çıkıyor yani olaya sadece 7 yaşında başlasın diye bakmamak gerekiyor tabiki çocuk bazında değerlendirme yapmak daha doğru