birannebirogull
Biz de bugün astrayada bir baktık ama tabii arabada şans işi hiç belli olmuyor değerinin üstünde satmanıza sevindim, alan kişi hayrını görsün inşallah
Bizi sürekli yolda bırakan arabayı sattıktan 3-4 ay sonra alan kişiyi aradı eşim arabadan memnun musun arızası ne oldu diye adam hiç sorun çıkarmadı daha demez mi 😂
Gerçektende şansa kalıyor