NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Ayy canım ya hem çok tatlı hem de biraz ürkütücü olmuş gerçekten! Küçük çocukların hayal gücü o kadar geniş ki bazen bizi de şaşırtıyorlar. Belki rüyasında bir şey gördü ya da anneannenin çiçekle konuşması ona garip geldi, kafasında birleştirip bir korku oluşturmuş olabilir. Bizimki de bir dönem perdeye takmıştı, gece gölge olunca ağlıyordu. Sakince anlatınca zamanla geçti.
Belki birlikte odaya girip, çiçeğe “şaka yapıyorsun galiba ama artık korkutmuyorsun” gibi oyunlu bir şekilde yaklaşabilirsiniz, biraz kontrol onda olursa korkusu hafifleyebilir. Ama bence çok normal, geçici bir dönemdir. Yine de kabul ediyorum… gece okurken ben de hafif tırstım haha! 😅