buremcih arkadaşımın oğlu rotavirüsten yatıyor hastenede 2 hafta oldu çıkamadılar atlatamadı bir türlü aşısı yokmuş 11 aylık. Ben yaptırdım ilk dozlarını menenjiti de rotayı da. Hazır süresi geçmeden mutlaka yaptırın derim çok önemli aşılar. Arkadaşım çok pişman. Benim yüzümden oldu diye ağlıyor sürekli. Maddi durum bir şekilde halledilir.