Kızım 11,5 aylık oldu ve hala yabancılara ağlıyor. Ona laf atan sevmek isteyen insanlara yapıyor. Özellikle erkeklere. Dedelerini amcasını dayısını tanıdığı için onlarda sıkıntı yok ama her zaman görmediği insanlara bu şekilde yapıyor. Bi de dün çocuk etkinliği vardı. Palyaço ve tavşan kostümlü biri vardı. Görünce korktu ağladı. Acaba normal mi. Geçer mi. Herkesi çok yabancılıyor