2cocukluanne_ melissaplt ben başka bir devlet hastanesinde yaptım iznimizden dolayı olduğum yere geldim kadın doğuma gittim doktorum kendisi aldı sağolsun
Esraaa01 Bezelyeannesi benim ki normaldi zaten üstelik yanlış da bilgi vermedim kendimden ve çevremdekileri yaşadığım şeyi söyledim