Kızım 2 ay 6 günlük. Son günlerde özellikle sabah emer emmez kusuyor fışkırır tarzda değil ama sanki çok çıkarıyor her taraf süt oluyor, hatta bazılarında çıkarınca küçük bi ağlama tutuyor , çıkarsa da yine emmek istiyor hep memede kalmak istiyor. 2 ay kilo alımı iyi çıktı. Ne yapmalıyım neden böyle yapıyor? Sütüm içinde kalmıyor bu ay gelişimi az olacak diye korkuyorum