Merhaba Feyza kardeşim yazdıkların yaşadıkların her şeyimiz aynı gel seninle bi dertleşelim 🥹 Çok zorlanıyorum. Benim kızım temmuzda 2 yaş olacak dişleri yeni çıkarıyor emmeyi bu yüzden bırakamıyorum. Emzik gibi kullanıyor beni çünkü kıyamıyorum geceleri en azından uyanmasa emzirmek artık çok yoruyor beni ne yapacağımı nasıl bırakacağını bilmiyorum gözüm korkuyor