Bebegim 3.5 aylik. Gece çığlıkla uyandı oyle boyle bi bagirma degildi biz 2.kez yasadik ilkinde bilemedigimizden simdi öğrendik. Hastaneye gittik gaz sancini denildi. Sizinde basiniza boyle durum geldi mi? Birde bizimki sut alerjisi var zaten o da olur denildi… napacagimi hic bilemiyorum , içim cok acıdı.