esrabade amansallagitsin merhabalar dr gittiniz mi gittiyseniz ne dedi birde sadece tek kolunuzun altımı yoksa ikisi birden mi ağrıyordu ?
esrabade amansallagitsin gectimi peki ağrınız ne kadar sürdü hep aynı yer mi yoksa kol altınızda fatklınyerler mi ağrıdı?
amansallagitsin esrabade yani bende daha cok bole sizlama agrisi gbi brsy oluyordu. Vitaminlerim dusuk ondan kaynaklı oldugunu dusundm suan kullanyrm agrm sizlama yok.
GkcnKn amansallagitsin bende de ağrı değil de sızı var gitmedim de doktora birkaç haftadır var değerlerden mi acaba