esyl11 Prematüre bebeğim gece altını değiştirirken fark ettim bacakları çok soğuktu üstü de örtülüydü sizce neden olur
mirooooo esyl11 çokmu katt kat giydirdiniz terlemiş olabilir göğsü ve sırtını kontrol edin oralar serinse üşümüştür
ohafalanoldum esyl11 yeni doğan bebeklerin dolaşımı henüz gelişmediği için el ve ayak ayaklarının soğuk olması normaldir diye biliyorum terleyip üşümediyse kundak yapabilirsiniz. Göğüs ve sırtının soğukluğundan üşüyüp üşümediğini anlarsınız
TwinsAndBeren esyl11 pazen battaniye ile sarın çift kat giydirin prematürelerde oluyor bu benim oğlum da öyleydi ayaklarını asla ısıtamıyordum doktor hep pazen battaniye önerdi
metemom_ esyl11 bebeğim üç aylık olana kadar neredeyse hep eli ayağı soğuktu üstünü örtmek yerine uyku tulumu deneyebilirsin canım