Bizdede şuan burun akıntısı ve hırıltıı var çok şükür öksürük yok ama. Bebekliğinden beri ayak tabanına bebek vicksi sürüp üzerine pamuk kapatıyorum ve çorabını giydiriyorum çok iyi geliyor. Umarım sizede iyi gelir. Ayrıca nebulizatör kullanın mutlaka o boğazları yumuşatıyor. Kullanacağınız ilaç yoksa serum fizyolojik koyun eğer oda yoksa sadece su koyabilirsiniz içine o bile iyi geliyor. Eğer varsa evinizde hava makinesine koyduğunuz suyun içine 1 damla çay ağacı yağı ve okaliptus yağı damlatabilirsiniz. Bizede doktorumuz önermişti çok iyi gelmişti. Geçmiş olsun inşallah yarına çok daha iyi olur.