Fkiklim Ben agda yaptırıyorum Oraya da yaptırıyorum kızarıyor bi kaç gun zararıvarmıdır ki ya🙈🙈🙈 hem yaptıryom hem korkuyom
Deletedmom114 İyi cesaretin var oraya ağda yaptırmaya canım ben vücudumdan o bölgeyi çıkardım resmen yokmuş gibi davranıyorum 🤦🏻♀️
Fkiklim Deletedmom114 acmıyo bişide olmuyo ama kızarıyo kızımın pişik kremi den sürüyorum hemde her yeri degil sag tarafı sadece e 1 parmak kadar bi yeri oluyo öyle