oglumunannesiyim_- üst dudak çizgisi dik bi şekilde kesildi kızımın. Çok kanadı Ağladıkça gerilip açılıyodu yarık olan kısım. Acilde dikiş dediler attırmadık estetik cerrahına götürdük hiç bişey yok bir haftaya iyileşir dedi gayet rahat. Sizin yarada hiç bişey yok bizimkinin yanında :) o yüzden endişelenme, bişey Sürmene de gerek yok. Bebeklerin yarası çabuk toparlıyo. Defalarca dişi dudağını kesti 2 3 güne geçiyo