eceeemmm benim bebekte de vardı . Nesneleri eline alıp gözlerine yaklaştırıyordu. 8.ayda doktora götürdüm yakını göremediğini ve hipermetrop olduğunu söyledi gözlük kullanıyoruz 1 aydır. Bir göz 5.5 bir göz 6.5 çok yüksek değerler. Gözlük taktığımızdan beri oturması da düzeldi öne eğilerek oturuyordu önünü görebilmek için diye düşünüyorum. Artık eline aldığı nesnelerle oyun kurabiliyor yakından bakmıyor. Bence içinizde bir şüphe kalmasın yine de bir doktora gözükün. Bende normaldir alışınca düzelir falan diye bekliyordum iyiki beklememişim.