Arkadaşlar İzmirliyim tatile gelicem eşim ve oğlumla 2,5 aylık oğlum şuan oralar sıcak hava durumuna bakıyorumda 26 32 arası olucak ben oradayken ben zonguldaktayım buralar soğuk düşünemiyorum o yüzden sizce orda bebek kısa kollu, şort vs giyebilir mi birde bere alsam mı yanıma bilemedim sizce nasıl olur giyimi