durubebek_ valla benm kızım da 3.5 aylık o da sevmiyor ağlıyor ama haldir haldir yapıyorum. Bebek bu ağlar. Onun iyiliği sağlığı için yapıyoruz. Onlra kalsa altını kapatma, üstünü değiştirme, yakalık takma, tırnaklarını törpüleme vs vs her şeyde ağlıyorlar. Ben evde yaptığım serum fizyolojik ile burnunu şırınga yardımıyla yıkıyorum. İki burundan da yıkama yapıyorum. Elbette ki ağlıyor ama toplamda 20 saniyelik bir işlem bile değil.